بهترین لپ تاپ‌های لنوو برای کار و گیمینگ

کد خبر: 1120771
بهترین لپ تاپ‌های لنوو برای کار و گیمینگ

 

 

برای خرید لپ تاپ ابتدا باید مشخص کنید که چه کارهایی را با لپ تاپتان می‌خواهید انجام دهید. قطعا یک متخصص طراحی نیازهای متفاوتی با یک دانش آموز دارد؛ بنابراین باید مشخص کنید که به دنبال چه ویژگی‌هایی در دستگاه جدیدتان هستید. در ادامه چند مورد از مهمترین ویژگی‌های تاثیرگذار در انتخاب و خرید لپ تاپ را به شما می‌گوییم و در آخر 4 مدل از بهترین مدل‌های لنوو را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

قدرت پردازش، حافظه و گرافیک

برای کسانی که درگیر کارهای سختی مانند ویرایش ویدیو هستند، توصیه می‌کنیم به دنبال پردازنده‌ای با حداقل شش هسته و حداقل 512 گیگابایت هارددیسک باشند. گیمرها نیز به یک پردازنده قوی، رم حداقل 16 گیگابایت و نرخ تازه سازی خوب 120 هرتز یا بیشتر را لازم دارند.

وزن و عمر باتری

بزرگترین نقطه فروش لپ تاپ قابل حمل بودن آن است؛ بنابراین وزن و عمر باتری اهمیت بسیاری دارند. اگر دانشجو هستید و لپ تاپتان را به کلاس می‌برید، دستگاهی سبک می‌خواهید که کوله‌پشتی‌تان را سنگین نکند و یک باتری که تمام روز دوام بیاورد. اما برای گیمرها به احتمال زیاد این ویژگی‌ها چندان اهمیتی ندارد و عملکرد و سرعت بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon

مدل X1 Carbon  تینک‌پد ارزانی نیست اما تطبیق‌پذیری فوق العاده‌ای دارد و برای کار و استفاده خانگی ترکیبی عالی است. یک پردازنده چهار هسته‌ای نسل دهم اینتل i5 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد و برای انجام هر کاری به اندازه کافی قدرتمند است.

5

صفحه نمایش 14 اینچی IPS همراه با صدای Dolby Atmos برای ایجاد حس زنده بودن فیلم‌ها و بازی‌های مورد علاقه شما بهترین تجربه را ایجاد می‌کنند. وزن لپ تاپ فوق العاده سبک است و برای حمل آن وزنی معادل تقریبا 1 کیلوگرم را در کوله پشتیتان احساس می‌کنید. این غول کوچک عمر باتری عجیبی دارد و حدود 18 ساعت می‌تواند بازدهی داشته باشد.

ThinkPad X1 Extreme

اگر از لحاظ بودجه مشکلی ندارید، این لپ تاپ ارزش هزینه‌ی بالایی که می‌پردازید را دارد. صفحه نمایش 15.6 اینچی OLED با رزولوشن 4K و گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti Max-Q از نظر بصری خیره کننده و چشم‌نواز است. این صفحه نمایش برای کاربران خلاقی که با محتوای ویدیویی و تصویری کار می‌کنند بهترین انتخاب است.

با پردازنده هشت هسته‌ای اینتل i9، 64 گیگابایت رم و یک ترابایت SSD، همچنین یک پورت HDMI، دو پورت Thunderbolt 3 برای اتصالات این لپ تاپ قدرتی فوق العاده برای انجام و پردازش امور دارد. عمر باتری حدود 15 ساعت است و از فناوری شارژ سریع برخوردار است؛ به این صورت که در یک ساعت حدود 80 درصد شارژ می‌شود.

Lenovo Legion 5

لنوو لژیون 5 یک انتخاب عالی برای اکثر گیمرها است. پردازنده شش هسته‌ای نسل دهم اینتل i7 با گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 یک ترکیب عالی و کارآمد است. 16 گیگابایت رم و یک هارددیسک یک ترابایتی به همراه 256 گیگابایت SSD برای ذخیره و پردازش هر دیتایی فوق العاده عمل می‌کنند.

6

سیستم خنک کننده Coldfront 2.0 امکان حفظ تعادل و عملکرد را بین حالت‌های حرارتی آرام نگه می‌دارد. همچنین نرخ تازه سازی 240 هرتزی و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه بر روی صفحه نمایش IPS فول اچ دی لژیون 5 در بازی‌های سرعتی به کمک شما می‌آید. صدای عالی با سیستم هارمون کاردون 2 واتی برای تماشای فیلم یا بازی‌هایی با موسیقی عالی واقعا لذتبخش است. دسترسی به تمامی این فناوری‌ها نیازمند انرژی است و این لپ تاپ با عمر باتری 5 ساعته به شارژ مجدد بسیار نیاز خواهد داشت.

در آخر برای بررسی قیمت لپ تاپ می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها