کدام مقامات ارشد دولت ترامپ در کنفرانس لهستان شرکت می‌کنند؟

کد خبر: 919729

مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا و نماینده ویژه این کشور در مذاکرات بین‌المللی نیز در کنفرانس لهستان شرکت خواهند کرد تا تعداد مقامات ارشد آمریکایی حاضر در این کنفرانس به چهار نفر برسد.

کدام مقامات ارشد دولت ترامپ در کنفرانس لهستان شرکت می‌کنند؟

خبرگزاری تسنیم: یکی از مقامات کاخ سفید در گفتگو با پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرده است «جارد کوشنر» مشاور ارشد دونالد ترامپ و «جیسیون گرین‌بلات» نماینده ویژه آمریکا در مذاکرات بین‌المللی نیز در کنار «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور و «مایک پامپئو» وزیر خارجه این کشور در کنفرانس لهستان که قرار است در پایان هفته آینده برگزار شود، حضور خواهند یافت.

انتظار می‌رود کوشنر و گرین‌بلات در سفرشان به لهستان مذاکراتی در مورد آنچه «برنامه دولت ترامپ برای ایجاد صلح بین فلسطین و اسرائیل» خوانده می‌شود، مذاکراتی با دیپلمات‌های حاضر در کنفرانس داشته باشند. دولت ترامپ در قالب این برنامه می‌کوشد تا روابط گرم‌تری را بین رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های عرب حاشیه خلیج فارس برقرار سازد.

کنفرانس لهستان در ابتدا به‌عنوان یک کنفرانس ضدایرانی طراحی شده بود، اما با اعتراض متحدان آمریکا در اروپا و نیز فشار‌های دولت ایران بر طرف لهستانی، دستور کار و حتی نام کنفرانس تغییر یافت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها