قصد دموکرات‌ها برای جایگزینی بایدن به‌جای کلینتون

کد خبر: 744810

براساس گفته‌های یکی از روسای موقت کمیته ملی دموکراتیک آمریکا مشخص شد پس از آنکه هیلاری کلینتون در مراسمی عمومی دچار ضعف و بیماری شد، وی مساله جایگزینی کلینتون و اعلام نام جو بایدن را به عنوان کاندیدا در انتحابات ریاست جمهوری 2016 مطرح کرد.

قصد دموکرات‌ها برای جایگزینی بایدن به‌جای کلینتون

خبرگزاری ایسنا: دونا برازیل، یکی از روسای موقت کمیته ملی دموکراتیک آمریکا در کتاب خاطراتش که به زودی منتشر می شود، نوشت که کمپین هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به شدت دچار سوءمدیریت شد و در آستانه شکست قرار داشت.

برازیل 57 ساله که مدت‌ها استراتژیست دموکرات‌ها بوده در افشاگری‌هایش که در این کتاب آورده نوشته است، تیم کلینتون بر برنامه‌های این کمیته به صورت روزانه نظارت داشته و با این نظارت‌ها موفق شدند تا سناتور برنی سندرز، رقیب اصلی کلینتون را از میدان رقابت به در کنند.

برازیل همچنین نوشت که به عنوان رهبر حزب می‌خواست از قدرت و نفوذش برای از میدان به در کردن هیلاری کلینتون و سناتور تیم کین استفاده کند و جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا و سناتور کوری بوکر را وارد عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری کند.

وی بر این باور بود که این دو می‌توانند با جلب نظر عمومی و رای دهندگان، ترامپ را از میدان به در کنند اما هرگز این برنامه را عملی نکرد و گفت:‌ من فکر می‌کردم که هیلاری کلینتون و تمامی زنان در سراسر کشور از این مساله خوشحالند. من نتوانستم بایدن را جایگزین کنم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها