قالیباف از نمایشگاه اینوتکس بازدید کرد

کد خبر: 1290396

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس) از غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه بازدید کرد.

قالیباف از نمایشگاه اینوتکس بازدید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس) از غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه بازدید کرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(جمعه، ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس) که در شهرستان پردیس تهران برپا شده است، از غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه بازدید کرد.

رئیس قوه مقننه در بدو ورود به نمایشگاه، در غرفه مرکز نوآوری قوه مقننه حاضر شد و از نزدیک در جریان اقدامات این مرکز قرار گرفت. مسئولان این غرفه نیز گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند./ایسنا

قالیباف

معرفی و آغاز بهره‌برداری از سامانه دستیار هوشمند تنقیح قوانین با حضور رئیس مجلس

نسخه آزمایشی سامانه دستیار هوشمند تنقیح قوانین که با همکاری مرکز پژوهش ها و معاونت قوانین در مجلس یازدهم به سرانجام رسیده است، با حضور دکتر قالیباف در غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس آغاز به کار کرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(جمعه، 21 اردیبهشت ماه1403) با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس) در جریان روند اقدامات صورت گرفته برای سامانه تنقیح قوانین با هوش مصنوعی که به با همکاری مرکز پژوهش ها و معاونت قوانین در مجلس یازدهم به سرانجام رسید، قرار گرفت.

در بدو ورود رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان به غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در این نمایشگاه، بهره‌برداری از سامانه دستیار هوشمند تنقیح قوانین اعلام شد و مدیران و کارشناسانی از مرکز پژوهش ها و معاونت قوانین مجلس به ارائه و معرفی این سامانه و کارکرد آن پرداختند.

به گزارش خانه ملت، تنقیح قوانین یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری درباره قوانین موجود کشور بوده است که مجلس یازدهم توانست با تکیه بر اصل هوشمندسازی این مهم را با استفاده از هوش مصنوعی در قالب یک سامانه هوشمند راه اندازی کرده تا تنقیح قوانین انجام پذیرد./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها