امیر موسوی: عملیات وعده صادق نابودی اسرائیل را تسریع کرد

کد خبر: 1290250

فرمانده کل ارتش گفت: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق روند نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کرد و جهان به زودی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می‌کند.

امیر موسوی: عملیات وعده صادق نابودی اسرائیل را تسریع کرد

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در حاشیه آیین اهدای نشان فداکاری به پنج خانواده شهید و دو جانباز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق روند نابودی رژیم غاصب و کودکش اسرائیل را سرعت بخشید.

وی افزود: دنیا به قبل و بعد از این دو عملیات تقسیم می‌شود، همانطور که طوفان‌الاقصی و مقاومت غزه دنیا را به سمت جدید هدایت کرد، عملیات وعده صادق نیز باعث ایجاد یک حرکت جدید راهبردی در دنیا شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق روند نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کرد و جهان به زودی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می‌کند.

امیر سرلشکر موسوی گفت: ارتش برای انجام ماموریت خود که در چارچوب قانون تعیین شده فعال است و با رصد تهدیدها و آینده‌پژوهی همواره خود را برای تهدیدهای آینده آماده می‌کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس جذب نیروی انسانی، ساخت تجهیزات، آموزش‌ها، انتخاب واکنش و راهبرد و آنچه باید در هم افزایی با سایر نیروها انجام شود به طور مستمر در حال انجام است، تا اگر روزی نیاز شد ماموریت خود را به بهترین صورت ایفا کند/تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها