صبح نو مطرح کرد: مجلسی برای حل مشکل، نه ستیز

کد خبر: 1280876

صبح نو نوشت: آنچه از منتخبین دوازدهم انتظار می‌رود، بررسی بیشتر موضوعات اقتصادی و معیشتی است که جامعه از خادمان خود انتظار دارد.

صبح نو مطرح کرد: مجلسی برای حل مشکل، نه ستیز

گروه سیاست سایت فردا - در شرایطی که با وجود تذکر رهبر انقلاب عده‌ای باز به اصرار بر تخریب مجلس یازدهم و شخصیت‌های مورد اعتماد مردم ادامه دادند اما جریان اصیل انقلابی همچنان بر لزوم کارآمدی مجلس آینده و پرهیز از حاشیه‌ها تاکید دارد. 

روزنامه صبح نو در این باره نوشته:‌ اگرچه چند نفر از منتخبین مردم در دور دوم انتخابات مشخص می‌شوند؛ اما بیشتر منتخبین دارای تجربه‌های کاری و دیدگاه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، عمرانی، درمانی و... هستند.  

آنچه در میان منتخبین مردمی زیاد به چشم می‌آید، جوان بودن و حتی کارآمدی و تجربه بالای آنها است. چه‌بسا نمایندگان ادوار نیز در میان آنها دیده می‌شود که توانی است برای بالابردن امور تقنینی و ابعاد نظارتی. 

آنچه از منتخبین دوازدهم انتظار می‌رود، بررسی بیشتر موضوعات اقتصادی و معیشتی است که جامعه از خادمان خود انتظار دارد.  

شاید مهار تورم مهم‌تر باشد؛ اما وجود نمایندگان با تجربه می‌تواند با بررسی ابعاد قانونی و حقوقی بیشتر، روند مهار تورم و گرانی را کنترل کند.  

خلأ عمل به قانون اساسی داریم و دغدغه معیشتی مهم‌ترین دغدغه عمومی است که نمایندگان این دور از مجلس می‌توانند اهتمام بیشتری در آن داشته باشند.امیدواریم با توجه به شرایط کشور مجلس دوازدهم، مجلسی برای حل مشکلات اقتصادی باشد نه ستیز و نزاع.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها