سلیمی‌نمین در گفت‌وگو با صبح نو: مجلس کارآمد می‌خواهیم نه تنش‌زا/ توهم ایجاد موقعیت با تخریب دیگران

کد خبر: 1280022

مجلسی که دچار تنش و تقابل‌های بی‌منطق باشد، طبیعتا از کارآمدی و اعتبارش کاسته می‌شود و مجلسی که تنش‌زا باشد نزد ملت اعتبار چندانی نخواهد داشت.

سلیمی‌نمین در گفت‌وگو با صبح نو: مجلس کارآمد می‌خواهیم نه تنش‌زا/ توهم ایجاد موقعیت با تخریب دیگران

گروه سیاست سایت فردا - عباس سلیمی نمین، کارشناس سیاسی به روزنامه صبح نو گفته: برای بعضی‌ها توهمی ایجاد شده که اگر با تخریب توانستند موقعیتی برای خودشان رقم بزنند، تداوم تخریب‌ها می‌تواند آنها را در مجلس هم صاحب موقعیت برجسته‌تری نشان دهد، درحالی‌که قطعا این‌گونه نخواهد بود. 

جامعه مجلسی را می‌خواهد که کارآمد بوده و بتواند مشکلات را حل کند. مجلسی که دچار تنش و تقابل‌های بی‌منطق باشد، طبیعتا از کارآمدی و اعتبارش کاسته می‌شود و مجلسی که تنش‌زا باشد نزد ملت اعتبار چندانی نخواهد داشت. 

[برخی] آقایان هنوز کار رسمی خودشان را آغاز نکرده‌اند، هم از سوی جامعه، هم از سوی رهبری جامعه تذکر دریافت کرده‌اند. بسیاری از نویسندگان یا صاحبان رسانه از این نوع رفتارها اعلام عدم رضایت کرده‌اند. 

مردم عدم رضایت‌شان را نسبت به این نوع رفتارها به‌وضوح نشان دادند، بنابراین من فکر می‌کنم این آقایانی که با تخریب توانستند به مجلس راه پیدا کنند، بهتر است از تخریب فاصله بگیرند و در مجلس سعی کنند به‌عنوان نماینده‌ای که باید مصالح کلیت جامعه را در نظر بگیرد، عمل کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها