صبح نو / دیدگاه عضو موتلفه درباره اخلال‌گران در هماهنگی قوا/ انبارلویی: تاثیر وحدت و کارآمدی قوا در زندگی مردم دیده می‌شود

کد خبر: 1260486

صبح نو به نقل از انبارلویی نوشت: نقطه قوت تعامل قوا باعث شده که برخی از دشمنان این نقطه قوت را هدف قرار دهند و بدخواهان مردم ایران برای ایجاد اختلال در خدمت‌رسانی دستگاه‌ها تلاش کنند.

صبح نو / دیدگاه عضو موتلفه درباره اخلال‌گران در هماهنگی قوا/ انبارلویی: تاثیر وحدت و کارآمدی قوا در زندگی مردم دیده می‌شود

گروه سیاست سایت فردا - محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی می‌گوید: وحدت قوا کمک می‌کند که خدمت‌رسانی به مردم و کارآمدی حکومت افزایش یابد و تأثیر این کارآمدی در زندگی مردم دیده شود. 

مقاطعی داشتیم که دولت در برابر مجلس بوده یا مجلس در برابر دولت مواضعی را بیان کرده است. در این فضا مردم می‌دیدند که به شرایط معیشتی‌شان توجه نمی‌شود و با آمدن آقای رئیسی در رأس قوه مجریه، آقای قالیباف در رأس قوه مقننه و آقای اژه‌ای در رأس قوه قضائیه، شاهد هماهنگی، تعامل و وحدت قوا بودیم. 

نقطه قوت تعامل قوا باعث شده که برخی از دشمنان این نقطه قوت را هدف قرار دهند و بدخواهان مردم ایران برای ایجاد اختلال در خدمت‌رسانی دستگاه‌ها تلاش کنند. 

کسانی که به دنبال کسب قدرت و ثروت خود هستند، اگر ببینند جایی در سلسله مراتب قدرت ندارند، سعی در ایجاد اختلاف و مطرح کردن خودشان می‌کنند. 

بدون اینکه این افراد را منتسب به عوامل خارجی بدانیم، گاهی زیاده‌خواهی این افراد به عوامل خارجی کمک می‌کند که بتوانند در هماهنگی قوا، خدمت‌رسانی به مردم و سیاست‌گذاری‌های کشور اخلال ایجاد کنند./ صبح نو

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها