سروری: دولت سیزدهم فرصت طلایی برای پاس‌داشت ارزش‌های انقلاب است /به دنبال از بین بردن نگاه پدرخواندگی هستیم

کد خبر: 1177419

نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دولت سیزدهم فرصت طلایی برای پاسدداشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سروری: دولت سیزدهم فرصت طلایی برای پاس‌داشت ارزش‌های انقلاب است /به دنبال از بین بردن نگاه پدرخواندگی هستیم

"پرویز سروری" پنجشنبه شب در نشست فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان، اظهار داشت: دولت سیزدهم در حوزه رویکردها تاکنون گام‌های موثری برداشته و توانسته به خوبی مطالبات رهبری را محقق سازد همچنان‌که رویکردهای یک سال گذشته دولت نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی با تاکید بر امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه، مطالبه‌گری مشفقانه را یک ضرورت دانست و افزود: باید مطالبه‌گری درستی از خواسته‌ها انجام بگیرد و عملکردها به خوبی برای مردم تشریح و تبیین شود.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: نظارت مستمر بر فعالیت نمایندگان در عرصه‌های مختلف از سوی شورای ائتلاف وجود داشته و این‌گونه نخواهد بود که نیرویی بر خلاف قواعد شورا عمل کند و همچنان از حمایت این مجموعه برخوردار باشد.

سروری بر تشریح و بررسی عملکردهای دولت سیزدهم تاکید کرد و افزود: باید عملکرد دولت بدرستی سنجیده شود و تنها بر روی انتصابات متمرکز نشویم.

نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کشور با بیان اینکه وحدت و انسجام نیروهای انقلابی هزینه دارد، بیان داشت: مراحل پایانی کار نظارت شورای ائتلاف بر عملکرد نمایندگان مجلس و شورای شهر انجام شده و در صورت نهایی شدن به مراکز ابلاغ خواهد شد.

سروری، شورای ائتلاف را برآمده از همه ظرفیت‌ها و جریانات انقلابی عنوان کرد واظهار داشت: به دنبال از بین بردن نگاه پدرخواندگی و نگاه از بالا به پایین هستیم و از همه نظرات برای ارتقای مجموعه استفاده خواهیم کرد.

دخالت

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان  نیز در این نشست گفت: با وجود اظهارات مقام معظم رهبری و تاکیدهای بسیار بر عدم دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتصابات، اما در استان متاسفانه شاهد این موضوع هستیم.

حجت‌الاسلام "مهدی قدرتی" با بیان اینکه در بین نمایندگان استان تنها یک نماینده در مورد موضوع حجاب و گشت و ارشاد اظهارنظر کرد ، افزود: این در حالی است که مابقی نماینده‌ها در این خصوص سکوت کردند.

وی از شورای ائتلاف درخواست کرد فیلتری برای حمایت این مجموعه از نیروها داشته باشد تا هر نماینده و مدیری نتواند به پشتوانه شورا، هر اقدامی را انجام دهد.

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها