رئیس ستاد ارتش اسرائیل مسئولیت شکست ۷ اکتبر را پذیرفت

کد خبر: 1290840

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مسئولیت شکست ارتش اسرائیل در ۷ اکتبر (طوفان الاقصی) را می‌پذیرد.

 رئیس ستاد ارتش اسرائیل مسئولیت شکست ۷ اکتبر را پذیرفت

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل در مراسم یادبود قربانیان که در آستانه تشکیل (رژیم صهیونیستی) در کنار دیوار (براق یکی از دیوارهای مسجد الاقصی) برگزار شد، مسئولیت شکست روز 7 اکتبر را به عهده گرفت.

به گزارش این رسانه عبری زبان، هالیوی که به لباس نظامی در این مراسم شرکت کرده بود اعلام کرد، من مسئولیت این شکست را به عهده می‌گیرم، این یک واقعیت است که ارتش اسرائیل در انجام وظایف خود شکست خورد، من بار این مسئولیت را هر روز بر روی دوش خود احساس می‌کنم.

در مقدمه این گزارش هم آمده است، در گیر و دار یک جنگ نفرین شده و مستمر و در سایه آن شنبه 7 اکتبر ملعون و نفرین شده اسرائیل روز قربانیان اسرائیلی را برگزار کرد، در حالی مراسم رسمی در دیوار ندبه (دیوار براق) در قدس برگزار شد که در سدیروت در اطراف نوار غزه آژیر خطر و وضعیت قرمز حکمفرما بود.

هالیوی در عین حال ادعا کرد که اسرائیل مصمم به ادامه این ماموریت است به رغم آن که خوب می‌داند که چه هزینه‌ای برایش به همراه خواهد داشت.

علاوه بر هالیوی ، یتسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی هم سخنران این مراسم بود، در حالی که نخست وزیر ، وزیر جنگ ، رؤسای شاباک و موساد و رئیس پلیس رژیم صهیونیستی هم در آن حضور داشتند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها