پرداخت وام قرض الحسنه ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیونی بدون سود در بانک دی | آغاز پرداخت وام برای همه با کارمزد ۴ درصد

کد خبر: 1291559

بانک دی به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «باران» را تدارک دیده است. این وام ۳۰۰ میلیون تومانی به اشخاصی تعلق می‌گیرد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند.

پرداخت وام قرض الحسنه ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیونی بدون سود در بانک دی | آغاز پرداخت وام برای همه با کارمزد ۴ درصد

خبرنگار شکیبا بقال زاده: بانک دی به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «باران» را تدارک دیده است. این وام ۳۰۰ میلیون تومانی به اشخاصی تعلق می‌گیرد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند.

شرایط و ضوابط اختصاصی وام فوری :

افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک دی هستند باید حداقل میزان ۱۰ میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. این طرح قرض الحسنه بوده و هیچ سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. بانک تنها به منظور پوشش هزینه‌های جاری کارمزد چهار درصدی برای این طرح تسهیلاتی در نظر گرفته است.

ضمانت اصلی برای دریافت تسهیلات مذکور این است که متقاضی ضامن رسمی داشته باشد. بعد از واریز این تسهیلات برای متقاضی، حداقل تا شش ماه و حداکثر ۶۰ ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن وجود دارد.​

افراد به منظور دریافت این نوع تسهیلات با در نظر گرفتن شرایط مذکور ملزم به پرداخت ماهیانه ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان قسط هستند. کل سود این وام به ۳۶ میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۳۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

یکی از بانک‌های خصوصی ایرانی، بانک دی است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. با بالغ بر ۹۱ شعبه و هزار و ۲۰۰ کارمند به مشتریان در نقاط مختلف کشور خدمت رسانی می‌کند. این مجموعه به دلیل ارائه انواع خدمات نوین بانکی، انواع سپرده گذاری و سرمایه گذاری و ارائه کارت‌های الکترونیکی متنوع توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

شرایط ثبت نام وام مستاجری / اقساط وام مستاجری

میزان وام اجاره مسکن ۱۴۰۳​ برای استان تهران، مراکز استان ها و سایر شهر ها و روستاها به ترتیب، 200، 150، 100و 40 میلیون تومان خواهد بود؛ مبلغ اقساط و همچنین، نحوه بازپرداخت این وام، نیز با توجه به سود 23درصدی که باید حداکثر در 5 سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، وام مستاجری یکی از کمک هایی است که دولت برای مردم انجام داده است. مردم میتوانند با دریافت وام مستاجری پول پیش خود را افزایش بدهند ولی درصد سودی وام مستاجری به شدت آنها را در فکر فرو برده است. درصد آن ۲۳ % میباشد و برای این رقم خیلی از افراد ذهنشان درگیر شده است. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و برای کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

میزان وام اجاره مسکن ۱۴۰۳

مهم ترین و اولین سوالی که در رابطه با وام مستاجری ، مطرح می شود، این سوال است که میزان وام اجاره مسکن چقدر می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت، در سال گذشته، مبلغ تسهیلات ودیعه مسکن، برای شهر تهران، کلانشهر ها و همچنین، سایر شهر ها به ترتیب، ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان بوده است. اما با توجه به مساله تورم، میزان وام اجاره مسکن، نسبت به سال های گذشته، افزایش یافته و به ترتیب زیر می باشد:

سقف میزان وام اجاره مسکن برای شهر تهران : ۲۰۰ میلیون تومان

سقف میزان وام اجاره مسکن برای مراکز استان ها : ۱۵۰ میلیون تومان

سقف میزان وام اجاره مسکن برای سایر شهر ها : ۱۰۰ میلیون تومان

سقف میزان وام اجاره مسکن برای روستاها : ۴۰ میلیون تومان /دینا

مراحل ثبت‌نام وام ودیعه مسکن چگونه است؟

متقاضیان دریافت این تسهیلات باید به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کنند.

اما برای انجام ثبت نام کامل این وام، مراحل زیر را در سامانه به آدرس «saman.mrud.ir» انجام دهید.

در صفحه اول سایت وارد قسمت ثبت نام کمک ودیعه مسکن شوید.

با وارد کردن شماره تلفن همراه و کد امنیتی، رمز عبور یکبار مصرف به گوشی همراه شما ارسال می‌شود.

در این بخش قوانین و شرایط گرفتن تسهیلات به شما نمایش داده می‌شود. با زدن روی گزینه «متن بالا را مطالعه کرده‌ و می‌پذیرم» به مرحله بعد بروید.

در این مرحله، مشخصات فردی خودتان را در سامانه وارد کنید و به مرحله بعد بروید.

در این مرحله، با زدن روی دکمه یه علاوه سبز، افراد تحت تکفل سرپرست خانوار را اضافه کنید.

در آخر یک کد تایید برایتان پیامک می‌شود. با وارد کردن کد پیامک شده و انتخاب گزینه «تایید» ثبت نام شما تکمیل خواهد شد./رده

اقساط وام کمک ودیعه مسکن مستأجران

با فرض پایبندی بانک‌ها به نرخ سود ۱۸ درصد، مستأجران تهرانی که موفق به دریافت وام کمک ودیعه ۲۰۰ میلیون تومانی شود، باید به مدت ۵ سال، ماهانه پنج میلیون و ۷۸ هزار تومان قسط بپردازند و مجموع سود وام آنها حدود ۱۰۵ میلیون تومان خواهد بود.

در کلان‌شهرها، مستأجرانی که وام ۱۵۰ میلیون تومانی ۶۰ ماهه دریافت می‌کنند باید ماهانه حدود سه میلیون و ۸۱۰ هزار تومان قسط بپردازند و مجموع سود پرداختی آنها حدود ۷۸ میلیون تومان است.

همچنین در سایر مناطق شهری، در ازای دریافت کمک ودیعه ۱۰۰ میلیون تومانی باید به مدت ۵ سال، ماهانه حدود ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان قسط بپردازند و مجموع سود پرداختی از سوی آنها حدود ۵۲ میلیون تومان خواهد بود.

در مناطق روستایی نیز که برای اولین بار پرداخت وام ودیعه مسکن در دستور کار قرار گرفته، مستأجران واجد شرایط باید برای وام ۴۰ میلیون تومان، ماهانه اندکی بیش از یک‌میلیون تومان قسط بپردازند و مجموع سود پرداختی آنها حدود ۲۱ میلیون تومان خواهد بود.

در پایان، مستأجرانی که طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وام ودیعه مسکن ۳۰۰ میلیون تومانی دریافت خواهند کرد، ازآنجایی‌که این وام قرض‌الحسنه و با کارمزد ۴ درصد خواهد بود، درمجموع فقط ۲۷ میلیون تومان سود می‌پردازند و اقساط ماهانه آنها از ۵.۵ میلیون تومان در ماه فراتر نمی‌رود. /نمناک

شرایط وضعیت تاهل متقاضی برای ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳

ر اساس شرایط اعلام شده از سوی وزارت راه و شهر سازی، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن، همانند متقاضی ثبت نام طرح جهش تولید مسکن، می بایست متاهل بوده یا اینکه سرپرست خانوار باشد. بنابراین، باید گفت که تسهیلات اجاره خانه سال ۱۴۰۳ که از سوی دولت ارائه گردیده، به افراد مجردی که سرپرست خانواده نمی باشند، تعلق نمی گیرد.

با این وجود، با توجه به اطلاعیه های رسمی که از سوی وزارت راه و شهر سازی اعلام گردیده است بر این قاعده، دو استثنا وارد شده و افراد، با داشتن شرایط زیر، حتی اگر مجرد بوده و سرپرست خانوار هم نباشند، واجد شرایط دریافت وام ودیعه مسکن می باشند.

۱زنان مجرد بالای ۳۵ سال سن که با خانواده زندگی نکرده و در واقع، خودسرپرست می باشند.

۲مردانی که سابقا، سرپرست خانوار بوده، اما در حال حاضر، به دلیل طلاق یا فوت همسر مجرد می باشند. /دینا

مدارک و شرایط وام ودیعه مسکن

برای همه خدمات بانکی به چه مدارکی نیاز دارید؟ همان‌ها را هم برای وام ودیعه مسکن همراه داشته باشید ولی برای تأکید بیشتر:

اصل کارت ملی جدید (یا کارت ملی قدیم با برگه ثبت‌نام کارت ملی جدید)

اصل شناسنامه

متاهل یا سرپرست خانوار بودن

حداقل ۵ سال سکونت در شهر تقاضا شده

اجاره‌نامه رسمی به تاریخ ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳، همراه با کد رهگیری

برای متقاضیان مجرد شرط سنی وجود دارد. (زنان بالای ۳۵سال و مردان بالای ۴۵سال)

عدم دارا بودن تسهیلات جاری در بخش مسکن شامل تسهیلات ساخت، خرید، جعاله و ودیعه مسکن برای متقاضی و همسر ایشان

صاحب ملک نبودن از سال ۸۴ به بعد

واحدهای مسکونی کوچک‌تر از ۷۵ متر در تهران / خانه‌های استیجاری کمتر از ۹۰ متر در بقیه شهرها/رده

سوالات متداول

۱- شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ به چه صورت می باشد؟

یکی از شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ متاهل یا سرپرست خانوار بودن می باشد و در متن مقاله نیز در رابطه با دیگر شرایط آن توضیحات لازم آورده شده است.

۲- شرایط اجاره نامه برای ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ چگونه است؟

یکی از شرایط اجاره نامه برای ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ آن است که اجاره نامه در سامانه ایران املاک ثبت شده و دارای کد رهگیری باشد که در متن مقاله نیز در رابطه با دیگر شرایط آن توضیحات لازم آورده شده است.

۳- شرایط زمان قرارداد اجاره برای ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

یکی از شرایط زمان قراداد اجاره برای ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ این است که قرار داد اجاره تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن منعقد شده باشد و در متن مقاله نیز در رابطه با دیگر شرایط آن توضیحات لازم آورده شده است. /دینا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها